Шкільне методичне об'єднання класних керівників

Керівник методичного об'єднання класних керівників

Рябовіл Ольга Олександрівна

практичний психолог, вчитель української мови та літератури

І І категорія, стаж роботи 8 років

Наукова тема методичного об'єднання класних керівників: «Виховання громадянина, патріота, інтелектуально розвинену особистість, духовно і морально зрілу, готову протистояти асоціальним впливам , вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ».

 

 

Методичні об’єднання класних керівників в загальноосвітніх навчальних закладах

 

Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.

Та повірте, і для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про щасливу подію в сім’ї?

Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців.

Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!

Головним завданням методичної роботи у школі є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам та вихователям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.           

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

          Шкільне  методичне об'єднання класних керівників обов’язково повинно мати спільну проблему над вирішенням якої слід працювати всьому педагогічному колективу.

Методичне об’єднання: Об’єднує класних керівників школи навколо проблеми, Вчить використовувати нові сучасні форми і методи, Допомагає класним керівникам-початківцям, Планує роботу класу, школи, педагогічного колективу, Діагностує рівень досягнень, запити та інтереси дітей, труднощі педагогів у роботі, Коригує план виховної роботи, Узагальнює кращий досвід класних керівників Стимулює творчу активність.

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:      

підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

вивчення, узагальнення та використання кращого педагогічного досвіду роботи класних керівників;

координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів; 

організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення кращого досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

 

 

План роботи ШМО класних керівників на 2017 - 2018 навчальний рік
Освітній-проект-Виховний-простір-Харківщ
Adobe Acrobat Document 634.6 KB
Освітній-проект-Виховний-простір-Харківщ
Adobe Acrobat Document 634.6 KB
КОНЦЕПЦІЯ.pdf
Adobe Acrobat Document 231.9 KB
Про організацію виховної роботи у.pdf
Adobe Acrobat Document 190.6 KB
Склад вчителів ШМО класних керівників
Про організацію виховної роботи у.pdf
Adobe Acrobat Document 190.6 KB
Методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівськ
List_IMZO_1855_29072016.pdf
Adobe Acrobat Document 427.7 KB
Анкета для вчителя.pdf
Adobe Acrobat Document 69.9 KB
Анкета "Компетентність вчителя"
Анкета копетентність вчителя.pdf
Adobe Acrobat Document 125.0 KB